zsiráf

„A matematika az a tudomány, amelynek a legkevesebb mondanivalója van, de a legtöbb tennivalója.”

Pólya György (1887 – 1985)

A helyi szervező feladatai

A verseny 1. fordulójának lebonyolítása

Nevezés a versenyre:

A nevezést a versenyre a www.agybannagy.hu weboldal rendszerében kell elvégezni. Az iskola tanára nevezheti az iskola tanulóit, regisztráció után belépve az adminisztrációs felületre. Egy iskola először regisztráló tanárának kell a helyi szervező feladatait vállalni. Utána az iskola más tanárai is regisztrálhatnak, ők helyi nevezőként segíthetik a nevezést.
Az adminisztrációs felületen először a nevező diákokat kell rögzíteni, azután lehet őket csapatokba besorolni. A csapatoknak egy maximum 25 karakterből álló nevet kell adniuk maguknak.
A nevezés berögzítésének elkészülte után lehet a nevezést a megfelelő funkcióval beküldeni, a nevezés ekkor válik véglegessé. Az ezután esetlegesen felmerülő változtatási kérelmeket a verseny@agybannagy.hu emailcímen lehet jelezni a verseny szervezőinek.

A verseny előtt:

Ha a nevezők száma megkívánja, készítsen ülésrendet. Azonos évfolyam párosai nem ülhetnek egymás közelében.
A verseny kezdete előtt helyezze el az asztalokon a Válaszlapokat (párosonként 1 lap), a piszkozatlapokat (tanulónként 1 darab) és a kék tollakat (tanulónként 1 darab)!
Kérjük, hogy a verseny megkezdése előtt tájékoztassa a versenyzőket a pontozás szabályairól:

  • az 1-15. feladatok helyes megoldása esetén 6-6 pont jár;
  • a 16-25. feladatok helyes megoldása esetén 8-8 pont jár;
  • a 26-30. feladatok helyes megoldása esetén 10-10 pont jár;
  • hibás válasz esetén 1 pont levonásra kerül;
  • üresen hagyott válasz esetén a feladatra 0 pont jár;
  • Az így kapott összeghez 30 pontot adva kapjuk meg a páros pontszámát.
Hívja fel a figyelmet, hogy a versenyen papíron és íróeszközön kívül semmilyen segédeszköz (körző, vonalzó, elektronikus eszközök stb.) nem használható! A verseny közben a páros tagjai egymással halkan, a többieket nem zavarva beszélgethetnek.
A verseny kezdetekor ossza ki a feladatlapokat (tanulónként 1 darab)! A tanulók ellenőrizzék, hogy évfolyamuknak megfelelő feladatlapot kaptak-e!
A megfelelő időpontban indítsa el a versenyt (szóbeli jelzéssel, több terem esetén csengőszóval), majd kezdje el mérni a 60 percet!

A verseny közben:

Biztosítsa a verseny lebonyolításához a nyugodt körülményeket! A verseny során a versenyzőknek semmilyen segítséget sem adhat, a versenyzőknek a feladatok szövegét önállóan kell értelmezni, a feladatokat önállóan kell megoldani és a Válaszlapot önállóan kell kitölteni.
A verseny vége előtt 10 perccel és 1 perccel szóban jelezze a versenyzőknek a verseny végéig hátralévő időt („Még 10 perc van hátra a versenyből!”)!
A 60 perc lejárta után szedje össze a Válaszlapokat (az üreseket is)! A tanulók a feladatlapokat, piszkozatlapokat és tollakat elvihetik.

A verseny után:

Töltse le az www.agybannagy.hu oldalról a megoldókulcsokat (bejelentkezés szükséges)!
A megoldókulcs alapján javítsa ki a Válaszlapokat! Rögzítse a megoldások helyességét az www.agybannagy.hu oldal adminisztrációs felületén 2025. május 8-án 15 óráig!
A szervezőbizottság kérésére (csak kérésre!) a kért Válaszlap szkennelt (fényképezett) változatát küldje el elektronikus levélben a verseny@agybannagy.hu címre a szervezőknek!

Köszönjük, hogy vállalja a verseny lebonyolításához szükséges helyi szervezői feladatokat!

a verseny szervezői

Agyban Nagy Alapítvány, Kecskemét
verseny@agybannagy.hu
© 2024.